Ochii care te privesc cu căldură

Cu toţii ne dorim să fim mai mult şi mai capabili sau cel puţin mimăm acest lucru de multe ori. Spun că mimăm pentru că a fi mai mult presupune efortul transformării a ceea ce am fost ieri sau în trecutul nostru și nu alegerea a aceluiași eu care am fost ieri.

Axa Nodurilor Lunare sau Axa Destinului reprezintă în astrologie axa formată de două puncte virtuale aflate în opoziţie, puncte în care orbita Lunii interesectează Ecliptica. Nodul de Nord reprezintă dharma, sensul şi misiunea acestei încarnări, pe când Nodul Sud reprezintă karma, ceea ce avem de înţeles, transformat şi încheiat din trecutul altor vieţi. Modul cum ne raportăm la acest Nod Sud şi cât de mult muncim să ne înţelegem acolo ca emoţii, afecte, neputinţe şi trăiri este direct proporţional cu avântul pe care ni-l luăm în misiunea personală în această viață spre Nodul Nord. Să înţelegem cine am fost în acest punct karmic, Universul şi ghizii noştri ne trimit în diverse experienţe de viaţă, ne naştem într-o anumită familie pentru a putea observa şi conştientiza cine am fost noi în trecut şi cum se manifestă acel Eu în viaţa pe care o trăiesc acum. Ce mi-am dat seama din munca mea de până acum este faptul că nu ţi se poate deschide o poartă prin care să evoluezi în această viaţă (dharma) atâta timp cât tu însuţi nu ai luat decizia de a deschide o uşă în trecutul altor vieţi (karma), o uşă pe care să intri şi să încerci ca ceea ce găseşti acolo să transformi şi să arzi. Doare al naibii de tare transformarea pentru că presupune suferinţa arderii a ceea ce ne împiedică acum să fim mai mult. Nebun să fiu să mă pun singur „pe rug”, ar spune unii. Într-adevăr, acest lucru presupune un sacrificiu de sine, este o pierdere pentru că vom privi arzând nu numai ceea ce ne ţinea în suferinţă, frustrările sau stagnarea ci „beneficiile” pe care ni ne luăm jucând rolul unui Eu toxic.

Când tu vei pune mâna pe clanţa unei uşi să o deschizi pentru a face curăţenie în trecut, Divinitatea va deschide vizibil în acelaşi moment o altă uşă pentru tine prin care să poţi intra şi să descoperi alte resurse ale tale. În fața ta există o uşă deschisă dar prin care nu poate păşi nimeni în locul tău. Nimeni nu îţi poate urma misiunea decât tu însuţi, iar decizia îţi aparţine. Presupune curaj să atingi mânerul clanţei dar şi să pășești dincolo de prag. De aceea majoritatea dintre noi sunt cei care rămân în faţa unei uşi mult timp din viaţa lor cautând oportunităţi în orice altă parte în afară de locul unde li s-a deschis o cale, uşa din faţa lor. De ce? Poate pentru că este prea aproape de mine, acum şi nu mâine, iar asta pune presiune pe mine să nu mai amân. Pentru că mi se cere prezenţă, acţiune şi curaj şi prefer mai degrabă să plătesc pentru fuga şi comoditatea mea preţul de a fi veşnic victima neputinţei. Atunci când caut şansele în altă parte fug de fapt de misiunea vieţii mele, fug de fapt de singura şansa palpabilă pe care o am acum şi sfidez deschiderea care mi se oferă spre o altfel de viaţă.

Luna Nouă în semnul Berbec din 28 martie 2017 este însoțită îndeaproape de planeta Venus, aflată în mișcare retrogradă tot în semnul Berbec. Aceasta formează cu Axa destinului aspectele de inconjunţie 150gr. (Venus R – Nodul de Nord) şi semisextil 30gr. (Venus R – Nodul de Sud). Cu alte cuvinte, nu mă forţează nimeni şi nimic să stau în banca mea (karma) ca şi până acum iar asta mă linişteşte. Sunt relaxat poate pentru că este vorba doar de o singură persoană şi de o uşă deschisă pe care pot să intru. Nu ştie nimeni de această uşă, decât eu şi cu tine iar asta mă linişteste din nou, pentru că pot fugi fără să dezamăgesc multă lume. Decât pe tine, tu care oricum poţi duce, tu care mă cunoşti cum sunt şi ai cărui ochi m-au privit întotdeauna cu căldură fără nicio lacrimă de judecată asupra mea.

Această Luna Nouă în Berbec succede momentului de echinocţiu de primăvară, ingresul Soarelui în Berbec din 20 martie 2017. În preajma acestui eveniment de Lună Nouă se urseşte cumva mersul lucrurilor pentru cel mult un an de zile de acum înainte. De aceea alegerile noastre de acum vor avea un impact mai puternic în viitorul apropiat decât putem contura acum cu ochii minţii. Fiind în conjunţie cu planeta Venus, aflată în mers aparent retrograd, tot ceea ce vom îndrăzni să facem acum ni se cere să alegem în inimă. Pentru că doar așezați în lumina iubirii, teama şi întunericul nu pot să ne stăpânească. Nefiind forţaţi acum de nicio împrejurare, tendinţa este să alegem ce este mai comod, ce ştim deja să facem fiind pătrunşi de teama unei noi vieţi, de misiunea pe care o avem de împlinit. Iar când vei alege ia în considerare că poate cea(cel) care te priveşte cu iubire fără să te judece are de urmat alături de tine misiunea vieţii ei(lui). Iar fără tine este ca şi cum ar merge fără un picior pe propriul drum, chiar dacă va reuşi să-şi menţină în lipsa ta echilibrul.

Cu drag, Niki

Acest articol a fost publicat în Articole și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

