Mă simt folosit

locked-doorsÎn general planetei Venus îi sunt atribuite în astrologie conotaţii pozitive gen blândeţe, charismă sau diplomaţie. Din rândul interpretărilor mai puţin plăcute acesteia îi aparţin comoditatea, lenea sau complacerea într-o situaţie nemulţumitoare dar care până la urmă nu presupune efort.

Din experienţa consilierii astrologice analizând relaţiile dintre două persoane (sinăstria), mi-am dat seama că aspectele considerate pozitive pe care planeta Venus din harta unei persoane le formează cu planetele celeilalte persoane indică nu tocmai predispoziţii relaţionale constructive sau favorabile.

Ştim cu toţii cât de greu este pentru mulţi dintre noi să construiască şi să evolueze individual în doi. Dacă pentru unii este greu, pentru alţii este aproape imposibil. Nu putem să construim în doi pentru că avem mai întâi de vindecat niște răni.

Ceea ce am observat de-a lungul timpului este că până să înţelegi şi să accepţi că ceva din tine nu poate duce o relaţie, este nevoie să te convingi singur că oricât ai vrea, până ca lucrurile să se aşeze mai ai de săpat. Astfel, a lua o decizie şi a-ţi spune că „eu vreau” este o bucăţică din drumul spre a ajunge să şi poţi. Vă spun asta pentru că mulţi dintre noi se amăgesc că începând cu „eu vreau” și-au îndeplinit misiunea, s-au vindecat şi acum pot. Determinarea deschide drumul spre transformare sau spre câmpul de luptă pentru a vedea în noi aceea rana care nu ne lasă să primim ceea ce ne dorim.

Aşa că dragilor mă bucur că vreţi dar vă anunţ că abia de acum încolo începe ceea ce scheamă efort. Este ultima bucată de drum dar şi cea mai grea. Pentru că pe porţiunea aceasta de drum în funcţie de cât de mult veţi lupta să vă cunoaşteţi şi vindeca se va scrie următorul episod din povestea vieţii voastre.

Şi pentru că vorbim despre răni urmărim de fapt într-o hartă natală poziționarea planetei Saturn. Revenind la planeta Venus am observat că în relaţiile pentru care descrierea celui consiliat este de tipul „mă simt folosit” în harta acestuia planeta Saturn (rana) primeşte aspecte fluente (conjuncţie, sextil şi trigon) de la planeta Venus din harta partenerului. Astfel, indiferent ce sector de viaţă guvernează Venus în harta partenerului relaţia dintre cei doi poate fi una în care unul face uz şi profită (Venus) de zona debilă sau lipsită de rezistenţă a celuilalt (Saturn). Pentru că de fapt de aici vine senzaţia de a te simţi folosit. Celălalt se foloseşte de faptul că în aceea zonă din mine însumi eu nu sunt prezent în totalitate sau eu nu sunt acasă. Cu alte cuvinte, este ca şi cum construiesc o casă dar încă nu am uşi şi ferestre la ea, aşa că oricine se poate adăposti acolo peste noapte fără să îmi ceară voie. Asta înseamnă că cineva profită de anumite zone rănite din mine pe care încă nu le-am vindecat şi unde încă nu ştiu să pun limite.

Şi dacă nu v-aţi dat seama până acum să ştiţi că măsura vindecării voastre într-o anumită zonă de viaţa este capacitatea de a trasa limite în relaţiile cu ceilalţi şi a vi le testa în mod continuu. Iar cine nu poate să respecte limitele celorlalţi sunt cei care de fapt nu pun limite sănătoase faţă de alţii şi care au de vindecat în ei o zonă unde încă bate vântul şi este frig. Un exemplu care îmi vine acum în minte este hărţuirea mentală sau emoţională prin numeroase mesaje sau apeluri telefonice. Ambele persoane din acest gen de relaţie îşi oglindesc unul altuia lipsa de limite, graniţe pe care nu le pot trasa atâta timp cât fiecare nu ajunge să îşi identifice rana care le dărâma în mod constant.

Zilele acestea planeta Saturn aflată în tranzit prin semnul Săgetător se află într-un aspect foarte strâns de cuadratură cu axa Nodurilor Lunare. Care este acum structura ta de rezistență la conflictele interioare? Știi când e momentul să-ți închizi o ușa și să-ți deschizi o alta? Îți dai voie să locuiești acum într-o cameră unde te regăsești mai mult?

Dar la factorii externi cum te poziționezi și te protejezi? Când ai un conflict îl întâmpini cu ușa deschisă sau te cerți din spatele ușii?

Sunt genul de întrebări care ne ajută acum să ne evaluăm convingerile după care ne ghidăm în alegerea ușilor pe care le uzităm zi de zi. Și pentru ca să fiu blând cu mine însumi puterea mea interioară nu vreau să mi-o testez stând în mijlocul camerei în caz de zdruncinătură. O să mă așez în tocul ușii de unde îmi pot simți mai bine forța de a rămâne în picioare. Însă pentru a mă situa acolo mai întâi este nevoie să deschid aceea ușa.

Este o perioadă bună acum să facem această evaluare interioară, urmând ca în perioada 18 – 27 octombrie (când planeta Venus în tranzit prin semnul Săgetător la rându-i va forma un aspect dinamic de cuadratură cu axa Nodurilor Lunare) să pot privi cu alți ochi situații posibile de tipul „mă simt folosit”. Și anume să mă pot privi mai mult în ansamblu, ce parte din mine este mobilată și gata de oaspeți și unde mai am încă de construit și aranjat lucrurile.

Cu drag, Niki

tel: 0734010515

email: nicusoara_ionita@yahoo.com

Acest articol a fost publicat în Articole și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

