Ceea ce ne leagă

holding handsVorbeam de curând cu o prietenă care îmi spunea cât de greu a fost anul acesta pentru mulți din jurul ei, inclusiv pentru ea. „Se simte nevoia de o retrospectivă”, mi-am zis. Și am observat-o la mai multe persoane din jurul meu. Deci parcurgem acum o perioadă de trecere între două perioade. Este un fel de „Ajun de an nou”.

Apoi m-am întrebat cum a fost până acum pentru mine, ceea ce s-a scurs din acest an. Am realizat că deși nu am dus lipsă de evenimente neplăcute, nu am perceput-o ca fiind o perioadă atât de grea. Și nu este vorba de obișnuința cu greul, ci de faptul că acum am învățat să depun efort doar acolo unde este treaba mea.

La aproximativ un an de zile, planeta Jupiter își schimbă semnul. Din 9 septembrie 2016, planeta Jupiter trece din Fecioară în Balanță, zonă pe care o va parcurge până în 10 octombrie 2017. Balanța ca vibrație are mai mereu ceva de cântărit și echilibrat. Iar cum fiecare are o „cruce de dus”, a ei este cea a compensării. Are mai mereu ceva de dat sau de primit și nu de puține ori sunt momentele când trăiește sentimentul că a fost sau este nedreptățită.

Pe de altă parte, față de alte semne ale zodiacului, Balanța este simbol al funcționării în doi și al nevoii de a împărți cu celălalt, atât bucuriile cât și tristețile personale. Conștientizez acum că, cu Jupiter în Balanță îmi voi testa și mai mult lecția dată până acum de Jupiter în Fecioară. Și anumea aceea de a discerne și a munci doar acolo unde este treaba mea și nu a celuilalt.

Simbol al reciprocității, Balanța odată activată prin tranzitarea ei de către o planetă, trezește la nivel individual toate aceste nevoi, răni și lecții ce țin de zona ei. Dar diferit în funcție de planeta care îi trece pragul. Jupiter, pe care mie îmi place să îl numesc Marele Eliberator, deschide larg ușa tuturor celor care până acum au ținut din varii motive această zonă de viață pe locul doi. Sau pe nici un loc.

9sep2016

De aceea, acest canal de energie va fi resimțit cel mai mult de către cei care în ultimul an au fost singuri și nu într-o relație de iubire (Luna în conjuncție cu Marte în Săgetător, planeta Marte care este simbol al definirii de sine însuși). Ce-i drept pentru unii dintre noi, aceste interese sau nevoi subite pot fi foarte bulversante sau catalogate drept o ruinare de planuri (conjuncția Luna – Marte în trigon cu Uranus R în Berbec).

Totuși, Balanța nu ține numai de cuplu ci și de parteneriate profesionale. De aceea, ce va experimenta fiecare diferă în funcție de zona pe care o activează acest tranzit și aspectele pe care Jupiter le va forma cu puncte/planete din harta natală a subiectului.  Pentru unii va activa dorința și determinarea de a prinde rădăcini într-o relație de iubire, iar pentru alții va activa dorința și determinarea de a-și face echipă (leader) sau a face parte din una dpdv profesional. Și de ce nu, în limitele putinței, alții vor avea determinarea sa muncească în paralel pe ambele paliere.

Iar Mercur retrograd în Fecioară și guvernator de casa a VII a momentului, cea a cuplului sau parteneriatelor, mă face să cred că ținta dorințelor noastre va avea legătură cu persoane din trecutul nostru. Persoane cu care am mai relaționat personal sau profesional.

Este timpul în care mă pot trezi în revelații și conștientizări spontane și este timpul în care îmi pot cunoaște capacitatea de a iubi.  Este timpul în care putem înțelege că iubind pe celălalt, mă iubesc pe mine și pe Dumnezeul din celălalt. Este timpul în care putem înțelege că iubit fiind de celălalt, mă las iubit de Dumnezeu și de mine însămi.

Este timpul să înțeleg de fapt, că fără acest triunghi de iubire (Eu – Tu – Scânteia Divină), nu sunt în nicio relație de iubire. Sunt eu singur în doi. Și tocmai aceste relații vor tinde să se detrame rapid.

Pentru cei între care există Scânteia Divină și înțeleg darul întâlnirii lor, înțeleg de fapt că Dumnezeu este ceea ce îi leagă. Și tocmai aceste relații se pot închega și binecuvânta.

Așa că, eu vă doresc un an frumos și eliberator cu Jupiter în Balanță!

Cu drag, Niki

tel: 0734010515

email: nicusoara_ionita@yahoo.com

Acest articol a fost publicat în Articole și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

