Pași în necunoscut

Photo by Maria Smirnova

The Unknown – mysterious forest in Marburg/Germany

Cred că fiecare dintre noi are cel puțin o zonă în viața de zi cu zi pe care o poate numi stabilă. Aleg să numesc aceste zone piloni de susținere. Stabil în sensul că nu suportă la perioade scurte de timp, schimbări semnificative sau o dinamică continuă.

Ce este un pilon de susținere? Dacă ne raportăm la construcția unei case, acesta este unul din stâlpii care fac posibilă susținerea acoperișului sau a etajului de mai sus. Stâlpi care în același timp sunt susținuți ei înșiși de fundația casei.

Dacă ne raportăm la ceea ce alegem să facem zi de zi din viața noastră, din dorința de a ne simți întregi și împliniți, acest pilon se poate naște din lumină în centrul inimii noastre. Inimă care face legătura între cer și pământ, între iubirea lui Dumnezeu Tatăl și iubirea Mamei Pământ.

Atunci când ies din casa unde mă simt în siguranță, încep să realizez că fără să îmi accept neputința în fața necunoscutului nu aș putea să-mi continui drumul. Pentru că din teamă de necunoscut ajung în scurt timp să mă întorc în această casă și să mă închid în ea. Când îmi accept neputința, învăț de fapt să cer ajutorul și să chem lumină în inima mea. Și astfel ajung să fiu conștient că oriunde voi călători, pot să mă susțin de unul singur cu picioarele pe pământ și ochii spre cer.

Iar cu cât mai multă lumină pot aduna în centrul ființei mele, cu atât mai mult încep să fiu perceput și de către cei din jurul meu ca pe un stâlp de susținere. Ca pe cineva lăngă care se simt acasă, protejați și liniștiți. Până și insectele care se adună în jurul unei surse de lumină ne spun simbolic această poveste.

Și pentru că tot parcurgem acum o perioadă cu influențe ale semnului Leu, cei care au potențial de conducători și ajung să fie adevărați leaderi sunt aceia care adună oameni în jurul lor oriunde s-ar afla. Și prin adevărați leaderi mă refer la aceia lăngă care oamenii cresc și care știu să-i ghideze pe ceilalți. Pentru că un om care crește oameni este un „pilon de lumină” care îi învață pe ceilalți să adune lumină, să se autosusțină și să nu se rezeme de el.

În perioada 2 august – 27 septembrie 2016 planeta Marte va tranzita semnul Săgetător, simbol al principiilor după care funcționăm dar și a acelor legi universale sau fenomene care ne sunt încă neînțelese și străine. Într-un cuvânt, prin semnul Săgetător vorbim despre „Cunoaștere”. La nivel individual, ceea ce știu deja despre mine și mediul în care mă desfășor de ceva timp ajunge să reprezinte pentru mine ceva stabil. Și deși poate nu sunt mulțumit de ceea ce văd, la sfârșitul fiecărei zile mă regăsesc în poziția de a face din nou un compromis cu mine însumi. Încă o zi mai stau aici, pentru că doar retras în această casă mă pot simți în siguranță. Planeta Marte alături de planeta Saturn în semnul Săgetător vor activa polaritatea între ceea ce îmi este cunoscut și necunoscut. Și odata cu asta și toate temerile noastre legate de zonele în care nu ne cunoaștem și încă nu avem încredere în noi.

2AUG2016

Elementele durabile din viața noastră care s-au format prin închidere din teama de necunoscut pot fi zdruncinate și dărâmate din temelii. Pentru că în aceea „casă” nu mai exista lumină. De exemplu, dacă continui să mă duc zi de zi la un job de care sunt nemulțumit și nu am curajul să mă avânt în ceva total necunoscut și să cer ajutor, cel mai propabil voi fi scos forțat din acel loc de muncă. Adus astfel în genunchi și nevoit să cer lumină.

Planetele Marte și Saturn sunt denumite în astrologie Micul și respectiv Marele Malefic. Când „două forțe ale întunericului” se întâlnesc într-un semn de foc, în tot ceea ce nu vor găsi susținut de lumină au puterea deplină ca pe acolo unde trec să părjolească tot și să nu mai lase nimic în picioare. Uitându-mă pe harta ingresului planetei Marte în Săgetător este interesant de observat cum este în formare un aspect de Lună Nouă în semnul Leu. Semn că acolo unde ne vom găsi păgubiți, ni se va da șansa unui nou început născut din lumină. Oricât de îngenunchiați și speriați ne-am găsi în astfel de momente, să ne amintim că nu suntem singuri! Cere ajutorul și cere lumină!

Cu drag, Niki

tel: 0734010515

email: nicusoara_ionita@yahoo.com

Acest articol a fost publicat în Articole și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

