Bucuria de a trăi aici și acum

aici si acumAm învățat în timp de la doi oameni dragi, că atunci când noi ne rugăm, mulțumim atât cerului cât și pământului. Și să nu credeți că această învățătură a însemnat un discurs de genul „Așa este bine să faci!”.  Am început să îi aud cum vorbesc despre iubirea lui Dumnezeu Tatăl și iubirea Mamei Pământ, atunci când am început să îmi înțeleg din ce în ce mai mult această viață. Cu alte cuvinte, cu cât îmi asum mai mult experiențele de viață, cu atât mai mult îmi accept această încarnare. Adică cu atât mai mult, în rugăciunea mea am început să îi mulțumesc și Mamei Pământ. Pentru protecție, pentru hrană și pentru sănătatea mea fizică.

Pâmănt este și corpul nostru fizic. De aceea, cu cât mă bucur de fiecare zi a vieții mele, cu atât acest lucru se vede mai mult în corpul meu și în vitalitatea lui. Îmi place să zămbesc, să râd și asta a fost și va rămâne o hrană pentru mine. Această manifestare a mea este acolo câștigată și înțeleasă de foarte mult timp. Râd din suflet, și căteodată mă mir și eu de faptul că pot să o fac.

Cum pot să răd, când azi eu nu am reușit să mă bucur de viață? Păi uite Niki că bucuria de a fi este înrădăcinată  în tine! Altfel nu ai râde acum, ci ai striga cerului „Vreau să plec de aici!” Bucuria de a trăi există, așa cum îmi recunosc și tristețile. Doar ca pe acestea le manifest în intimitatea mea sau cu oamenii cu care mă simt intimă.

Și pentru că Luna În Taur completează azi și mâine o piramidă pe semne de pământ, am ales să vă vorbesc despre elementul Pământ și bucuria de a trăi.

Planetele în Taur traduc faptul că ne place și ne acceptăm corpul fizic sau că avem de ajuns la a ni-l accepta și iubi așa cum este. Ori sunt cei care se admiră foarte mult în oglindă, ori sunt cei care evită să se vadă în ea.

Planetele în Fecioară traduc faptul că suntem modești sau avem de învățat modestia. Ne bucurăm de mărunțisurile fiecărei zile sau avem de integrat frumosul activităților de rutină.

Planetele în Capricorn traduc faptul că ne bucurăm de viață, și nu înțelegem de ce este nevoie să și exprimăm asta. Sunt cei care se simt bine acolo unde nu este multă lume cu care să intre în contact sau au de învățat să își exprime emoțiile față de ceilalți și să se bucure împreună cu ei.

Astfel, înainte de culcare sau mâine dimineața când vă treziți, încercați să identificați trei lucruri care vă bucură și trei care vă intristează la ceea ce trăiți acum. Pentru că cu cât mă pot regăsi pe ambii poli, cu atât mai mult mă pot aduna în centru. Acolo unde încep de fapt să fiu recunoscător pentru ceea ce trăiesc și unde pot să-mi înțeleg mai bine experiențele și drumul.

Și cu cât pot face asta mai mult, cu atât voi ajunge ca poziția corpului meu în rugăciune, să o văd mai mult ca pe un act de creație aici pe Pământ și făcut acum în numele Divinității.

Cu drag, Niki

tel: 0734010515

email: nicusoara_ionita@yahoo.com

Acest articol a fost publicat în Articole și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

