Nevoia de atenție

solar systemȘtiți superstiția aceea că dacă îți taie calea o pisică, neagră sau nu, e semn că nu îți va merge bine?! În alt context, vorbeam cu un prieten zilele acestea, cum noi oamenii în general tindem să dăm interpretări fataliste sau fără de ieșire. Și asta îmi spune mie, că majoritatea dintre noi tindem să ne construim convingeri doar pentru a nu mai căuta răspunsuri. Pentru că convingerile, țin cumva locul efortului cu noi înșine.

Prin convingeri, nu facem altceva decât să dăm putere altora asupra noastră sau cel puțin să ne limităm pe noi înșine. Cum credeți că putem de exemplu resemnifica această convingere cu pisica neagră? A ne tăia cineva calea, înseamnă că vom avea un moment în care este nevoie să ne oprim, să zăbovim și să ne regândim drumul. Sunt pe drumul potrivit sau pe lăngă el? A fi forțați să ne oprim, putem înțelege mai tărziu că a fost cel mai bun lucru care ni se putea întâmpla atunci. Nu îmi va merge bine, pus în altă lumină,  eu una aș reformula Drumul nu îmi va fi unul lin.

Astăzi Luna tranzitează semnul Leu și formează un aspect aplicant de trigon cu planetele Marte și Saturn  din Săgetător, ambele în mers aparent retrograd. Un foc ținut sub control, dar a cărui ardere mocnită ne poate da sentimentul că poate pentru ceea ce trăim, retrăim sau simțim acum, nu există final.

De multe ori ne luăm de parcurs un drum, știind că la un moment dat, tot trebuia să îl facem. Și îl facem în alergare, doar doar să scăpăm mai repede de ceea ce știm că avem de învățat sau transformat. Ne-am dori o combustie spontană, prin care să transformăm repede totul, însă sunt momente în viață când talentul nu ne mai ajută. În astfel de momente, ni se cere de fapt să transformăm la foc domol și trăind fiecare clipă ca și cum ar fi ultima.

Leul spune Eu vreau. Iar acum i se răspunde, Vei primi încet dar sigur. Continuă să transformi (arzi) vechi structuri (Saturn R) și identități (Marte R) după care funcționezi zi de zi, și vei cunoaște stabilitate financiară, relațională și emoțională (Luna în Leu aflată în cuadratură cu stelium Venus – Mercur R – Soare în Taur).

Pe de altă parte, Luna în Leu amplifică și nevoia noastră de atenție, de a fi observați și de a ne simți importanți în ochii celor dragi și nu numai. Toți avem această nevoie într-o anumită măsură, dar  manifestată diferit de la unul la altul. Vrem să fim asemeni unui Soare centrat, care primește atenția corpurilor cerești ce se rotesc în jurul lui. Când vă regăsiți în astfel de momente frustrante că nu primiți atenție, întrebați-vă dacă voi vă percepeți atunci ca fiind un Soare. 🙂 Eman încredere, lumină și căldură acum în jurul meu? Sau sunt într-un moment în care asemeni unei planete aflate în rotație, mă agit, caut răspunsuri și lumină?

De ce vă zic asta? Pentru că făcând astfel de asocieri simbolice, pot discerne cât de treaz sunt legat de poziția în care mă aflu acum. Și astfel, pot evalua corect cum sunt așteptările mele de la ceilalți în ceea ce privește nevoia mea de atenție.

Îmi doresc să fim cât mai des un Soare, iar atunci când ne-au lăsat bateriile să ne asumăm că suntem o planetă în rotație care adună fiecare rază de lumină, doar să se poată opri la un moment dat pentru a fi admirată. 🙂

Cu drag, Niki

tel: 0734010515

email: nicusoara_ionita@yahoo.com

Acest articol a fost publicat în Articole și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

