Este vremea să…

iseeyouAcțiuni spontane, ca atare schimbări spontane. Îmi zicea o prietenă în aceste zile că Totuși cred că ele par spontane, dar de fapt acele schimbări stau de fapt în așteptarea momentului în care suntem capabili să deschidem ochii… .

Tot în ultimele zile, o altă prietenă îmi zice într-un context foarte amuzant Niki, știam că apreciezi lucrul muncit, că nu te bucuri de el decât dacă este super muncit. Ai cam exagerat…părerea mea. 🙂

Eu cred că marile schimbări, vin după după ceva muncă în aceea zonă. Nu am altfel să cred, pentru că la mine mereu a fost așa. Și da, apreciez lucrul muncit pentru că acela este și durabil în timp. Plus că acolo unde tu muncești cu tine, acolo îți și vine să te întorci și să rămâi.

Pentru că acolo, ai descoperit un nou Eu, mai bogat, mai plin de resurse și mai capabil. De aceea și în relații, ne ducem acolo unde nu ne este comod și la îndemână. Nu pentru că, Așa sunt femeile, le plac derbedeii! sau Băieții buni, au parte de nebune!, ci pentru că acel derbedeu sau aceea nebună activează în celălalt zone de gol, care strigă să fie înțelese, vindecate și reconstruite. Și da, strigă numai atunci când doare, altfel nici nu ne-am putea da seama că există o zonă labilă în noi înșine.

Încercând să integrez mesajele primite de la cele două prietene, din punctul meu de vedere schimbările sunt mereu în lucru, sunt muncite luni și poate ani de zile. Însă există la un anume timp, o acțiune/un eveniment care materializează toată energia depusă de-a lungul timpului în aceea zonă. Unii îi spun eveniment catalizator. Eu aș numi în plus acel timp al acțiunii, ca fiind momentul potrivit. Așa cum obișnuiește să spună cineva drag, Toate la timpul lor…

Cu alte cuvinte, timpul potrivit să începi ceea ce știi că ai de lucrat și timpul să dai contur și să finalizezi ceea ce știi că a fost muncit.

  „… săditul își are vremea lui, și smulgerea celor sădite își are vremea ei. … ” (din Eclesiastul 3:1-8)

Luni 8 februarie 2016, ora 16:38 București, avem un eveniment de Lună Nouă în semnul Vărsător. Uitându-mă la aspectele ce se formează și pe harta momentului, spontaneitatea este cuvântul de ordine. Și cum Luna din Vărsator nu face niciun aspect aplicant ci separant, vorbim de timpul de a recunoaște lucrarea la care am fost parte de ceva timp. Pentru că atâta timp, cât amânăm timpul ca ea să fie culeasă, nici altceva nou nu putem începe să sădim în acel loc.

8feb

Dat fiind faptul că evenimentul are loc pe casa a VII-a (a parteneriatelor, inclusiv a cuplului), cred că genul de acțuni spontane catalizatoare vor avea de a face îndeosebi cu această zonă. Descoperim sau recunoaștem sentimente ce erau în noi de atâta timp sau aducem în lumină un proiect la care am lucrat în ultimul timp, cert este că acest gen de subiecte muncite își product în scurt timp efectele. 🙂 Iar senzația mea este că deși așteptam acest lucru, modul cum se întâmplă reușește să ne ia prin suprindere.

Astfel, eu vă doresc energia să dați un contur final acestor subiecte la care sunteți parte de ceva timp. Pentru că se pare, este nevoie să vă canalizați de acum încolo forța pe altceva.

Cu drag, Niki

tel: 0734010515

email: nicusoara_ionita@yahoo.com

Acest articol a fost publicat în Articole și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

