O capsulă a timpului

MonumentulChivotul Memoriei, Capsula Timpului - Iași

Monumentul Chivotul Memoriei, Capsula Timpului – Iași

M-am trezit de curând într-o dimineață cu un mesaj în mintea mea, și anume capsulă a timpului. Pentru prima oară, m-am gândit că mesajul înseamnă probabil, că am de înțeles ceva din trecutul meu. Însă de-a lungul zilei simțeam că nu are legătură cu acest lucru și că nu mai este nevoie să înțeleg sau să transform nimic acum.

Apoi am căutat pe internet, ce este o capsulă a timpului. Sincer vă spun, nu știam nimic despre acest obicei. Și citesc că, o capsulă a timpului este un ansamblu de obiecte sau informații, destinată a fi deschisă la o dată îndepărtată în viitor. Scopul? Pentru cazul în care istoria acelui oraș și civilizații se pierde în timp și dispare, ceea ce se va naște în acel loc să poată afla la un moment dat ce a fost acolo altădată. Un fel de fereastră către trecut.

Apoi mi-a venit în minte descrierea făcută de o prietenă în timpul unui workshop pe Cheile Dobrogei, asupra modului cum percepea ea acel loc și spațiu. Că tot ce era acolo, inclusiv noi în momentul acela, eram ca într-o cupolă unde timpul nu trecea. O cupolă atemporală. 🙂

Nu știu dacă știți cum este atunci când lansezi o întrebare universului și cauți răspunsul, însă îmi doream foarte mult să înțeleg mesajul primit și amintirea acelei descrieri. Iar tot ce îmi trecea în minte, simțeam că nu este asta … .

La un moment dat simbolistica care mi-a trecut prin minte, m-a emoționat atât de mult încât am început să plâng. O parte din mine, îmi spunea „Niki tot ce ai trăit până acum, toată durerea și lupta ta vor rămâne aici. Este o civilizație uitată.” M-am simțit ca și cum am de lăsat în aceea capsulă a timpului o întreagă istorie tumultoasă care s-a încheiat. Și așa am făcut… tot simbolic. 🙂 Știu că face parte din mine și mă pot uita oricând pe fereastră. Însă aceea cupolă atemporală, îmi dă siguranța că aceea istorie nu se va mai repeta. Pentru că, nu-i așa? Timpul nu trece în ea, deci nu mai aduce cu el ce am lăsat acolo.

Nodurile Lunare au de regulă o mișcare retrogradă, însă în anumite momente ele sunt staționare, apoi directe. Astăzi 28 ianuarie 2016, axa Nodurilor Lunare (axa evoluției) se află într-un punct de stație. Iar mâine 29 ianuarie 2016, ora 8:40 a.m., Nodul de Nord în mers direct va forma conjuncția cu Jupiter retrograd la grad perfect 22˚31ʹ în Fecioară.

Asta mă duce cu gândul la șansa de a lăsa ceva ce simțim că am încheiat, într-o capsulă a timpului. Iar eu chiar vreau să cred în miracole, în minunăția universului de a naște într-un loc rămas gol de trecerea timpului, o altă istorie și poveste a vieții mele. Și asta vă doresc și vouă din tot sufletul!

Și vă las să ascultați și o melodie pe măsură When you believe.

Cu drag, Niki

tel: 0734010515

email: nicusoara_ionita@yahoo.com

Acest articol a fost publicat în Articole și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

