Din nămol cresc nuferi

water-lilyÎncepând de ieri, am sentimentul că nimic nu este ceea ce pare a fi. Că atunci când crezi că ai înțeles ce se întâmplă, viața ne demonstrează mai mereu cât de puțin poate cuprinde mintea noastră.

Zilele trecute, o prietenă îmi spunea că după un examen urmează mereu un altul. Privite de-a lungul timpului, și ale mele tot așa par … succesive. Nu mă întrebați de ce, dar poziționându-mă undeva mai sus, mă simt de parcă am lucrat în ultimul an pe mai multe dimensiuni și mai mulți timpi. Că am fost în același timp să finalizez mai multe restanțe. Nu degeaba am șase planete retrograde, dintre care trei destul de personale pe lângă axa Nodurilor Lunare aflată la gradul 29° Leu – Vărsător. Ceea ce înseamnă lecții trasate pe mai multe vieți și pe care mi le-am luat să le finalizez acum. Un fel de mai multe materiale de lucru, puse în aceeași oala la foc domol și continuu din care să scot Aur. Probabil am fost un fel de alchimist în altă viață, pentru că altfel nu îmi explic avântul și talentul. 🙂

Sunt sigură că rețeta cu care am plecat la drum s-a modificat pe parcurs de mai multe ori prin fiecare decizie pe care am luat-o, fiecare popas și fiecare ajutor în plus pe care l-am primit. Însă un lucru știu sigur, că cel mai important lucru în succesul unei rețete pusă în practică, îl cântărește dorința de a gusta produsul finit/creația proprie.

Știu că am ajuns în punctul în care din toată munca mea, am eliberat tot acel material ordinar și greu. Cum se leaga restul, se răcește și sedimentează aurul rămas rămâne de trăit. 🙂 Dar sunt sigură că și această etapă implică alte decizii, perseverență și nu în ultimul rând structuri de protecție personale mult mai stabile pe care am nevoie să mi le formez și cunosc.

25dec

Luna plină în Rac, de mâine 25 decembrie 2015, are un mesaj important pentru noi toți. Și anume să ne alegem o rețetă de început (Luna în sextil cu Ascendentul) și să fim alchimiști ai propriei noastre vieți (Pluto în Capricorn aflat în conjuncție cu Mijlocul Cerului și activând axa  pe care se formează Luna plină). Nimic nu iese perfect din prima, de aceea și avem nevoie de un laborator de lucru pentru tot acest proces. Cele mai bune rețete pentru voi nu o să le găsiți în cărți și în măsuri exacte, ci fiind atenți la ce simțiți și la semnalele primite din exterior. De aceea este nevoie de atenție și centrare pe sine.

Cu Venus în Scorpion, guvernator de Ascendent al momentului aflat în sextil separant cu Jupiter în Fecioară, cu siguranță încă mai este material mult de topit. Senzația mea este că pentru cei care fug de transformare în următorul an, drumurile lor se înfundă (Venus în mers către Saturn în Săgetător). Iar cu Saturn aflat în casa VIII, opțiunea de a stagna nu este una ușor de suportat pentru că însăși casa a VIII-a cere tot transformare. Deci nu mai poate rămâne o opțiune pentru mult timp. Despre trebuința transformării, începem să realizăm trăind primele evenimente cu greutate ale anului viitor. Și anume în jurul perioadei 11 februarie – 6 martie 2016, când Marte traversează în mers direct ultimul decan din Scorpion. Mai este o lună jumătate în care încercați să nu zăboviți a munci pe ceea ce aveți de transformat și pentru care știți că ați amânat sau nu ați dat atenție până acum.

„Din nămol cresc nuferi”, mi-a spus o altă prietenă săptămâna trecută. Ce dovadă mai potrivită avem nevoie de la Dumnezeu Tatăl? Da, se poate!

Vă las să ascultați o melodie, ce pe mine mă duce într-un tărâm unde totul este posibil.

Karunesh – Caravanserai

Și vă doresc un Crăciun senin și cu multe revelații personale!

Cu drag, Niki

tel: 0734010515

email: nicusoara_ionita@yahoo.com

Acest articol a fost publicat în Articole și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

