Agonie și extaz

Acum aproximativ doi ani, cineva m-a întrebat Ce înseamnă treptele acelea pentru tine? Pașii pe care îi fac, am răspuns eu puțin încurcată. O întrebare ce părea pentru el punct ochit punct lovit, însă a cărei direcție eu nu o conștientizam încă. De aceea a urmat altă întrebare, Și cum le urci? Probabil s-a creat în mintea mea un mic accident pentru că pur și simplu nu am știut ce să-i răspund. Deși pare o întrebare simplă, forța cu care mi-a fost adresată m-a coborât la baza acelor trepte și nu mă mai puteam vedea deloc urcând.

spiral-stairs

Când încerci să urci două trepte dintr-un singur pas ce crezi că se întâmplă acolo? Aici mi-a venit răspunsul :), deși din câte îmi amintesc abia l-am putut verbaliza Mă simt obosită… Iar el a continuat Așa este, consumul de energie este mult prea mare. Plus că la un moment dat vei fi forțată să cobori pe treapta pe care ai sărit-o pentru a acumula ce ai de învățat acolo. Când încerci să arzi niște etape din viața ta, nu mai găsești puterea să urci mai departe. Iar pentru a putea urca pe treapta următoare, este nevoie întâi să sedimentezi treapta pe care te afli.

Cu compasiune dar în același timp cu fermitate a încheiat spunându-mi că Ocolim trepte pentru că ne este teamă de suferință, însă suferința este cea care ne înalță!

Între timp am înțeles aceste lucruri, durerea lor dar și frumusețea ce o ascund. Ultimii doi ani și jumătate au fost ani în care am coborât să deschid niște uși demult prăfuite. Și credeți-mă că este al naibii de greu să stai pe o treaptă suferindă și să o înțelegi, să o cureți și apoi să o sedimentezi.

Cu Nodul de Nord în tranzit prin semnul Scorpion am prins curajul să cobor, iar cu Nodul de Nord în Balanță am avut curajul să privesc lucruri care altădată mi-ar fi părut imposibil să le pot gestiona. Pentru mine activarea energiei submisive a semnului Balanță, mi-a dat puterea să mă privesc de fapt prin ochii celuilalt. Cele două brațe ale Balanței le pot numi acum la final de Nod Nord în Balanță „agonie și extaz”. Iar această dinamică am observat în ultimele zile că încă mai are puterea să mă destabilizeze.

M-am întrebat de ce? Un posibil răspuns ar fi acela că mai învățăm puțin din echilibristica Balanței până când ingresul de azi al Nodului de Nord în Fecioară iese din gradul anaretic 29˚ Fecioară, adică până în 26 noiembrie 2015.

Până acum sentimental am fost purtați de la o extremă la alta pentru a înțelege ce moșteniri avem de păstrat sau nu în noi înșine şi reflectandu-le înainte efectele în relațiile noastre cu ceilalți. A fost o treaptă pe care am stat din 1 martie 2014 până azi 12 noiembrie 2015.

Începând de azi până în data de 9 mai 2017, elementul pământ al Fecioarei ne invită să urcăm treptele cu atenție, iar pentru tot ceea ce inițiem de acum încolo să învățăm a pune mai multe întrebări. Astfel, uitându-mă la harta momentului de ingres al Nodului de Nord în Fecioară, am primit și al doilea răspuns posibil la întrebarea mea. Extremele „agonie și extaz” vor fi în continuare maniera generală de ghidare în direcția potrivită a fiecăruia dintre noi (Marte – Jupiter – NN în Fecioară). Iar pentru ceea ce avem de împlinit, posibil să resimțim acest mod de atenționare mai mult în zona material – financiară  sau acolo unde percepem că am început să construim ceva și îi dăm deja o valoare.

NN Fecioara

 

Cumpătarea va fi principiul cu cea mai mare rezonanță în tot ceea ce vrem să facem. Iar frumusețea văzută în pași a lucrului început de la zero, va fi factorul nostru motivațional. O frumusețe ce în final se va resimți ca o împlinire personală și pentru care va fi nevoie la fiecare pas de curaj și nu de bravare.

Astfel, eu vă doresc curajul de a păși pe fiecare treaptă și multă răbdare cu voi înşivă pentru ceea ce v-ați luat de realizat în următoarea perioadă conturată de Nodul de Nord în Fecioară.

Cu drag,

Niki

tel: 0734010515

email: nicusoara_ionita@yahoo.com


 ”Great things are not done by impulse, but by a series of small things brought together”

Vincent Van Gogh

Acest articol a fost publicat în Articole și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

