Detaliile dau Întregul

fish_crowdCred că schimbarea stă în fiecare din noi și mai cred pe lângă acest lucru, că schimbarea noastră ca țară stă și în forța celui care ne conduce și care ne reprezintă.

Avem nevoie de mentori în fiecare zonă a vieții noastre. De mentori subliniez, și nu de șefi sau maeștri. De oameni care să crească oameni, de oameni care să vindece oameni, de oameni lângă care să simți că te descoperi și că se face lumină în minte și suflet.

Zilele acestea cu toții ne-am simțit copleșiți de emoții puternice, de la durere până la furie. Eu însămi am realizat că noi românii, avem o capacitate de empatie față de ceilalți extraordinară.

Atât de mare, încât zilele acestea am suferit parcă într-o singură suflare o națiune întreagă. Și da, durerea se transformă în furie. Știți care este partea bună a furiei? Furia poate dărâma ziduri care ne țin în loc, ea dezleagă și rupe lanțuri. Însă nu mai este de folos atunci când ajunge să dărâme pe lângă poveri, și acele structuri care ne apără. Este ca și cum continuăm să lovim în noi, aia rămași goi acum de orice gunoi. Este foarte fină linia aceea între a dărâma ceva ce nu mai funcționează și a începe de fapt să îți aduni forțele și șă începi să construiești. Dacă nu o percepem, ne putem pierde într-un și mai mare hău. Asta pentru că, nu mai avem de fapt nimic cu care să ne putem identifica.

Însă la ce dovadă de empatie și compasiune am dat noi românii în ultimele șase zile, am încredere că în aceeași măsură vom avea și capacitatea de a percepe când e momentul să începem a construi. Noi temelii și o nouă structură pe care să putem funcționa de acum înainte.

Așa cum stau astăzi astrele pe cer, adunate cu Lună cu tot prin semnul Fecioarei ca în Piața Universității, îmi zboară gândul la un singur mesaj. La câteva cuvinte pe care mi le-a spus un prieten într-una din zilele acestea, și anume Detaliile dau Întregul!

Nu m-am gândit până acum, dar Jupiter în Fecioară are pentru mine începând de azi o nouă semnificație de bază: Detaliile (vibrație Fecioară) care dau Întregul (vibrație Pești – ce are guvernator planeta Jupiter).

Și da, în viziunea unei construcții noi este nevoie să ne focusăm până la cele mai mici detalii arhitecturale.

Eu cred că pot! Eu cred că noi românii putem! 🙂

Cu drag,

Niki

tel: 0734010515

email: nicusoara_ionita@yahoo.com

Acest articol a fost publicat în Articole și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

