Îmi pare rău nu înseamnă Iartă-mă

Atunci când o părere de rău nu o percepi doar emoţional cât şi fizic şi mental, este un moment foarte potrivit în care avem puterea să spunem celuilalt Iartă-mă. Asta pentru că ceea ce simţim este în acord cu conştientizarea propriilor acţiuni cât şi a modului cum acestea se răsfrâng într-o anumită zonă a corpului nostru, a vieţii noastre de zi cu zi. Iar când aceste trei laturi ale noastre sunt în acord, cu siguranţă acest Iartă-mă va fi însoţit de o eliberare completă.

music cats children

V-aţi gândit vreodată de ce ne este mai uşor să spunem Îmi pare rău decât Iartă-mă?

Îmi pare rău ne spunem de fapt nouă înşine şi această constatare a modului cum eu mă simt poate fi auzită şi de celălalt. Însă rămâne doar o adresare către mine însămi fără să deschidă în profunzime niciun canal de comunicare între mine şi celălalt. Celălalt este observator al faptului ca mie nu îmi este bine conştientizănd natura acţiunilor mele.

Îmi pare rău însoţit de Iartă-mă devine o adresare asumată/recunoscută a faptului că acţiunile mele l-au lovit înainte de toate pe celălalt şi apoi m-au făcut pe mine să conştientizez şi să mă simt într-un mod neplăcut. Iar această conştientizare deplină, de regulă şi din păcate nu o putem face decât atunci când mersul evenimentelor ne aduce cumva în locul celuilalt.

Da, acest moment revelator este unul de eliberare însă chiar şi atunci îţi trebuie curajul de a recunoaşte în faţa celuilalt un Iartă-mă. Ştiu, simplu nu îi putem spune 🙂 ! Mai ales în condiţiile în care până aici se parcurge jumătate din drum. Pentru că după Iartă-mă, celălalt va ierta doar atunci când este el pregătit să o facă.

Energia Lunii Pline în Berbec din 28 septembrie 2015, ne atinge cu putere acele butoane care declanșează în noi amintiri ale unor evenimente trecute  în relațiile cu ceilalți. Situații deloc ușoare, dar care ne pot învăța drumul spre iertare/vindecare (planeta Mercur, guvernator de Ascendent al momentului pune presiune în mers retrograd pe axa formării Lunii Pline, I – VII o axă a relațiilor/vibrație Berbec – Balanță). Fiți atenți în acest sfârșit de lună septembrie, ce evenimente trecute și încă nedezlegate vi se aduc în prim plan. Și nu în ultimul rând încercați să identificați drumul pe care îl parcurgeți, cel al lui Iartă-mă și/sau Te iert.

28sept

Este un drum în toate, iar cuvintele goale rostite fără un suport emoţional, fizic şi mental de a înţelege ceea ce s-a întâmplat, nu creează niciun plus vreuneia dintre părţi.

Astfel,  așa cum în zadar vom spune Mulţumesc dacă nu am învăţat și integrat încă ce este recunoştinţa, în zadar vom spune Iartă-mă sau Te iert daca nu am învăţat şi integrat încă rostul suferinţei.

Cu drag,

Niki

tel: 0734010515

email: nicusoara_ionita@yahoo.com


 

”It’s not an easy journey, to get to a place where you forgive people. But it is such a powerful place, because it frees you.”

Tyler Perry – actor, scenarist și producător de film

Acest articol a fost publicat în Articole și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

