Nevoit să mă întorc

kick scotterAtunci când ce este dat vârstei să se cunoască nu este trăit la timpul ei, ajungem mai târziu să ne dăm seama că tânăra(ul) din noi nu poate merge mai departe fără să își poată lua de mână copilul/adolescentul interior. De ce? Pentru că atâta timp cât nu am fost puși în situația de a încerca, simți și greși ca un copil sau adolescent, nici nu putem identifica în noi aceste părți.

Și uite cum tineri/adulți fiind și cu mare avânt în experiența unei relații, ajungem în final să ne reproșăm diverse lucruri de genul „Te porți ca un copil!”, ”Păi ieri spuneai că mă placi, azi ce s-a întâmplat?!” etc. 🙂

„Păi azi am realizat că eu vreau să îmi mai trăiesc viața.” Ce se află în spatele unei astfel de replici, este neputința de a ne purta responsabil și echilibrat în condițiile în care nu ne-am trăit și cunoscut atât cât fiecare are nevoie, zburdălnicia copilăriei sau îndrăgosteala/sexualitatea adolescenței.

Mergeam odata pe stradă și am auzit o femeie reproșând copilului ei care se juca cu picioarele într-o bălticică de ploaie ”Ce faci? Te porți ca un copil!” Nu încerc să judec pe nimeni doar că aceea imagine și acele cuvinte m-au pus în ziua aceea pe gânduri și mă gândeam la perioada copilăriei și adolescenței mele. Nu am încă copii și nu vreau să dau sfaturi din cărți pentru cei care deja sunt părinți, dar din prisma experiențelor mele din perioada copilăriei/adolescenței trăite matur și responsabil, am fost nevoită mai târziu să mă întorc la acele vârste și să recuperez. Și asta pentru mine a însemnat în mare parte frustrare.

Ce încerc să vă spun este că avem nevoie să lăsăm copii să se joace ca niște copii, adolescenții să încerce și să greșească ca niște adolescenți, pentru că altfel ajungem ca oameni responsabili ce suntem să ne purtăm unii cu alții ca niște patrupezi. Vorba unui prieten de al meu ”Niki nu știu ce se întâmplă cu mine, dar când îmi place o femeie mă port de parcă sunt un copil retard.” 🙂 🙂 🙂

În astrologie, copilăria este asociată planetelor Luna și Mercur (fiind și cele mai rapide, asemeni unui copil plin de energie și gata de joacă împreună cu ceilalți), iar adolescența este asociată planetei Venus (cu alte cuvinte perioada propice să te îndrăgostești, primul sărut, să îți descoperi sexualitatea etc.)

Din 6 septembrie, Venus simbol al adolescenței și al amantlâcurilor, reintră în mers direct începând cu gradul 14˚23ˈ Leu. Mă uit în urmă la drumul meu și mă gândesc că eu una i-aș da perioadei de retrogradare a lui Venus și o altă conotație, și anume o perioadă benefică pentru a recupera ca experiențe vremea adolescenței. Iar acum că revine în mers direct să încercăm să integrăm ce am recuperat din urmă pentru a da un contur și mai clar acestei părți din noi.

Acum sunt curioasă cu retrogradrea lui Mercur începând din 17 septembrie, câți dintre noi vor simți nevoia să recupereze ani ai jucatului cu mingea, mersului pe bicicletă sau trotinetă? Eu una mă gândesc de ceva timp să încerc mersul pe trotinetă. 🙂 🙂 🙂

Cu drag,

Niki

tel: 0734010515

email: nicusoara_ionita@yahoo.com


 

„Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.”

C.S. Lewis

Acest articol a fost publicat în Articole și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Nevoit să mă întorc

  1. raduenea zice:

    Hehe! Ieri mi-am luat trotineta :). Daca vrei sa experimentezi senzatia inainte de a cumpara, ne vedem 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. :)) Mersi Radu, sigur ne vedem!

    Apreciază

Lasă un răspuns

