Ai grijă de tine!

607e3f984691ea51298fb669a7a5a9b5De mai bine de o lună, sunt atentă la tot ce înseamnă ”mă iubesc și mă prețuiesc pe mine însămi”. Cum am ajuns să fac asta? Nu ușor, și după mulți ani de iubire pentru ceilalți (părinți, iubiți, etc.) mai mult decăt pentru mine, a cine sunt eu și așa cum sunt eu cu totul. Și normal că „mi-am luat-o” de fiecare dată, tocmai să ajung să acumulez o lecție esențială a vieții mele, și anume iubirea de sine.

Sunt posesoarea unui Nod de Nord (Sensul vieții) în Leu în casa I – a sinelui, cu Ascendentul în Leu și Soarele în casa VIII – cu alte cuvinte pe scurt și făra a da prea multe lucruri din casă :), când mi-am luat această lecție de învățat, mesajul meu de la Șefu (așa îi spun eu lui Dumnezeu) cred că a sunat cam așa ”De fiecare dată când vei vedea la celălalt mai mult sens de a iubi și prețui decât poți să găsești la tine, vei ajunge să cunoști singurătatea…și asta până când te vei accepta și iubi cu totul mai mult decât oricine pe lumea asta în afara de mine, Dumnezeul tău!”.

Ceea ce vroiam să vă spun, este că astăzi am realizat un lucru, care în mintea și sufletul meu a sunat ca un fel de Evrika! În momentele când mă găseam din nou singură, nu făceam decăt să lovesc inconștient din nou în mine, la modul că eu nu merit, eu nu sunt în stare. Astfel după ce oricum mă simțeam rănită, în momentele acelea nu făceam decăt să mă dobor și eu mai mult la pâmânt, că doar ne place lupta. 🙂

Știți urarea aceea de sfărșit de conversație „Ai grijă de tine!”? Nu știu cât de des o folosiţi voi, însă pe mine mă irita de fiecare dată când îmi era adresată. Așa cum o percepeam eu, reacţia mea interioară era ceva de genul „Omule, tot ce am făcut până acum nu a fost altceva decăt să am grijă de mine, că alții au fost ocupați cu alte lucruri..!!!” Astăzi am înteles, că acest „Ai grijă de tine!”, îmi atingea rana mea de singuratate, si mă irita nu pentru că alții nu au avut grijă de mine, ci pentru că eu nu am putut de fapt să mă iubesc și astfel să am grijă de mine în cele mai grele momente.

Iar, astăzi în continuarea lui „Mă iubesc…”, am completat cu „cel mai mult când sunt singură, pentru că atunci am și cea mai mare nevoie de mine să îmi alin durerea și să mă îmbrățișez.”

Mâine 16 iulie 2015, la ora 4:24 București, se formează Luna Nouă în semnul Rac la gradul 23˚14ˈ. Cu Ascendentul momentului în Rac și aglomerarea de planete personale în casa sinelui, îndrumate de Luna în Rac ca dispozitor și guvernator de Ascendent al acestui eveniment, tot ce pot să vă spun este ca zona în care simțiți că ați pierdut sau suferit cel mai mult, este și locul unde este nevoie să aveți și cea mai mare grijă față de voi.

Dacă tocmai atunci când acțiunile altora ne rănesc, noi începem să ne mângâiem și încurajăm în loc să ne discredităm, declanșăm în noi forțe de neînchipuit, ca iertarea, compasiunea și iubirea față de noi înșine. Iar asta în timp se va reflecta şi în relaţiile noastre cu ceilalţi. Aşa că, tot ce avem nevoie acum, este să începem a ne lua în brațe! La propriu și la figurat… Încercați acum la propriu! 🙂

Cu drag,

Niki

tel: 0734010515

email: nicusoara_ionita@yahoo.com


„Your work is to discover your world and then with all your heart give yourself to it.”

 Buddha

Acest articol a fost publicat în Articole și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

